سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جهاد همچنان ادامه دارد

 

انسان با ایمان همواره در حال جهاد است و زندگی اش با جهاد در آمیخته ، همانگونه که یکی از ارکان اسلام وایمان به خدا جهاد است واستواری دین بر آن تکیه دارد ، همانند نماز و حج و روزه و...

شاید جبهه مقابله در زمانهای مختلف تغییر کند و ماهیت جهاد عوض شود ولی اصل وجودی آن همواره ساری و جاری می باشد .

اکنون هم ای برادر زمانه زمانه جهاد است و کارو تلاش و عرق ریختن در راه حق و بدانید که خدا با مجاهدان است و پیروزی از آن حزب الله .

در زمانه ای که دشمنان تا بن دندان مسلح فرهنگی و اقتصادی ورزمی کمر به نابودی مابسته اند برداشتن هر قدمی مستلزم تفکر و توکلی جهاد گونه است که همین گواه صراط مستقیم بودن راه و در پیش بودن نصرت الهی می باشد .

و من وتو ای در هر موقعیت و مقامی که هستیم وظیفه مان جهاد است ولاغیر که مولا و مقتدایمان باب جهاد کبیر رابر ماگشوده و جبهه های آن را در اقتصاد و فرهنگ و علم و پیشرفت برایمان تبیین نموده است .جهادی که ماباید در راه حفظ نظام وارزشها و فرهنگ و دین انجام بدهیم و دراین راه از ملامت لائمان و بدعهدی منافقان نهراسیم .

زمان زمان فتح خرمشهرهای دیگری است که دشمن تا پشت خاکریزهای آنها پیش تاخته و شیرمردانی از جنس شهیدان بیت المقدس می طلبد تا باردیگر پشت دشمن را بر خاک ذلت بکشانند . 

برادران به پیش که این راه را توقف و ایستایی نشاید وسستی نباید.و بدانید که خداوند می فرماید : والذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا

 

ان شا الله

 

انتهای پیام/

 

منبع وبلاگ شهر خوبان