سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسلام واقعی

 

اسلام دینی است که برای نجات بشر از گمراهی و به سعادت رساندن او به وجود امده است.

مدتی است در شبکه های اجتماعی عده ای از خانم ها پیام می فرستند که در اسلام حقوق زن در نظر گرفته نشده و در حق زنان اجحاف شده و زنان در اسلام دیده نشده اند و...
امان از دست این خانمها، ما مردها باید شاکی باشیم که اسلام اصلا به ما اهمیت نداده، هرچی دوندگی و کار و عرق ریختن و خون دل خوردن برا ما مردهاست.
موقعی که می خوایم ازدواج کنیم می گویند باید مرد ها به زن ها مهریه بدهند، مگر ما مردها سر گنج نشسته ایم که مهریه بدهیم، خب زن ها به مرد ها مهریه بدهند مگر چه می شود؟

بعد ازدواجم باید ماهیانه به زن ها نفقه بدهیم، این کجای عدالت است که باید هم قبل ازدواج پول بدهیم و هم بعد از ازدواج؟ مگر چه خبره؟ چرا اسلام به فکر ما مردها نیست؟

از این ها بدتر اگه برای خانم ها اتفاقی رخ دهد طبق دستور اسلام نصف دیه زن به مرد می رسد اما اگر برای مرد اتفاقی حادث شود دو برابر دیه مرد را به زن می دهند این کجای عدالت و انصاف است که مرد از زن کمتر دیه دریافت کند؟

بچه هم که بودیم دختر عزیز دل بابا بود و هرچیز میخریدند اول میدادند به دختر، تا اعتراض می کردیم می گفتند سفارش پیغمبر است. پس ما پسرا چی؟ تازه طبق احادیث می گویند بهشت زیر پای مادران است.

اوج فمنیستی بودن اسلام اینجاست که خداوند بین سوره های خودش یک سوره (کوثر) برای زن ها فرستاده اما ما مردای بیچاره هیچ سوره ای به اسممان نیست.

به مرد دستور داده تا کار کند و هزینه های زندگی را تامین کند چون مردها باید خرجی خانه را بدهند نه زن ها، و زن ها باید در خانه بنشیند.

من پیشنهاد می کنم ما مرد ها برای احقاق حقوق از دست رفته خودمان تظاهرات برپا کنیم تا حق نادیده گرفته شده خودمون رو از اسلام بگیریم.

هوشیار باشیم که فریب شبه‌های ایجاد شده را نخوریم چرا که اسلام بهترین دین ممکن است و برای تکامل بشر به وجود آمده است.

انتهای پیام/